Aktualności

17.09.2013 | Nowe plany na przyszłość spółki Black Point

Notowana na NewConnect spółka Black Point SA, jeden z wiodących graczy na polskim rynku alternatywnych materiałów do druku podjęła decyzję o odstąpieniu od umowy nabycia firmy SCOT. Spółka zamierza jednak kontynuować obraną strategię zwiększania udziału w rynku, m.in. poprzez zakup marki Printé należącej wcześniej do SCOT.

Jak informuje Black Point w oficjalnym komunikacie, po negocjacjach ze sprzedającym Spółka uzyskała porozumienie w dwóch obszarach. Odstąpienie od umowy wiązać się będzie ze zwrotem poniesionych środków na zakup SCOT oraz możliwością zakupu przez Black Point marki Printé. - Transakcja zakłada nabycie prawa do znaku towarowego, przejęcie rynku kluczowych odbiorców oraz powstrzymanie się od konkurencji wobec naszej Spółki, mówi Piotr Kolbusz, prezes zarządu Black Point S.A.

Skąd decyzja o odstąpieniu od inwestycji? - Pomimo usilnych starań i pracy, którą włożyliśmy w restrukturyzację Grupy po przejęciu SCOT, inwestycja okazała się dla nas nieopłacalna. Firma generowała gorsze, niż planowane wyniki i stanowiła obciążenie dla całej Grupy Black Point, tłumaczy Piotr Kolbusz. Spółka upatruje natomiast szanse związane z rozwojem marki Printé, poprzez produkcję i sprzedaż jej produktów. - Identyfikujemy ją jako narzędzie, które znacząco zwiększa udział Grupy w rynku, komentuje Kolbusz.


Aby przeczytać więcej



źródło: gpwmedia.pl